faq

FAQ

 

Is het verplicht om bij jullie te reserveren?
Het is niet verplicht om te reserveren. Wil je verzekerd zijn van een tafel? Dan raden wij  het aan om te reserveren.

 

Hoe kan ik reserveren?
Tot 13 personen kun je gemakkelijk reserveren via ons reserveringssysteem

 

Hoelang duurt het tijdslot van mijn reservering?
Het tijdslot van een reservering duurt 2,5 uur.

 

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Via de bevestigingsmail van je reservering of app-bericht, even bellen kan ook altijd!

 

Het lukt niet om online te reserveren, wat kan ik doen?
Je kunt ons altijd even bellen.

 

Ik ben wat later voor mijn reservering, hoelang wordt mijn tafel vastgehouden?
Je tafel wordt 30 minuten vastgehouden.

 

Waar kan ik het beste parkeren?
Wij raden je aan om te parkeren bij Parkeergarage Garenmarkt

 

Mag mijn hond mee?
Je compagno is welkom, als ‘ie lief is natuurlijk!

 

Tot hoeveel personen kan ik bij jullie á la carte eten?
Tot 13 personen kun je bij ons á la carte eten.

 

Ik wil graag reserveren voor een grote groep, hoe doe ik dat?
Dit kan via onze website: Groups – City Hall

 

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
Cash, pin en creditcard, ook is het mogelijk bij groepsreserveringen om op factuur te betalen

 

Kunnen jullie rekening houden met mijn specifieke dieetwensen of allergieën?
Onze chefs houden graag rekening met specifieke dieetwensen en allergieën. Graag wel vooraf vermelden.

 

Hebben jullie cadeaubonnen?
Cadeaubonnen kunnen online gekocht worden via onze website

 

Accepteren jullie andere diner cheques of VVV-bonnen?
Wij accepteren uitsluitend onze eigen cadeaubonnen.

 

Ik kom met een gezelschap, kunnen wij apart afrekenen bij jullie?
I.v.m. de drukte is het helaas niet mogelijk om apart af te rekenen.

 

Is jullie restaurant rolstoelvriendelijk?
Restaurant City Hall is rolstoeltoegankelijk, maar meld dit altijd even voorafgaand aan je bezoek.